torsdag 26. september 2013

Oslo Marathon

Hei
Da har jeg deltatt i mitt første løp med tidtakning. Oslo Marathon og distansen 10 for Grete ble min jomfrudistanse . Og det gikk overraskende bra . Løp, vel jogget, på tiden litt over en time og det er jo personlig rekord. Hele rammen rundt helga i Oslo var fabelaktig. fredag starta med besøk hos fysioterapeut pga vonde tær. Etter en drøy time var vondtene borte og jeg var på tur til PS sport for å kjøpe nye joggesko- de skal prøves ut i morgen- brukte innløpte sko :-). Etter middag traff jeg Vibeke  primus motor i FemiRoma 2014. Og for en dame. Hadde planlagt å gå 10km av maratonløypa men pga behandling ble det en rolig tvkveld istedet. Lørdag møtte jeg flere rosa damer og kl 15:45 var det starttid for meg. Det var spennende og litt skummelt å stå og vente på startskuddet ( vel det var ikke et skudd da)
Litt over en time etter fikk jeg medaljen rundt halsen, oh happy day. Stolt er bare fornavnet.

Etter en god dusj var det klart for middag og et glass vin på Spis sammen med en fin bukett fine FemiRosa damer. Hyggelig :-)

Etter denne fine helgen har motivasjonen økt og jeg har virkelig funnet gnisten til å trene og finne formen for å kunne gjennomføre et ganske så hårete mål. Sammne med de andre finingene i FemiRoma 2014 gjengen.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar